(VESPA 946) RED

Vespa 946 nazwą i wyglądem nawiązuje do prototypu, na bazie którego w 1946 r. powstał pierwszy model Vespy. Jest jednocześnie tak nowoczesna, że jej pojawienie się zostało okrzyknięte „powrotem“ do przyszłości. Olśniewający wygląd jest wynikiem udanego połączenia tradycji i innowacji. Esencja legendarnego kształtu natychmiast pozwala rozpoznać najsłynniejszy skuter świata, a jej wyszukany design został podkreślony miękką linią, umieszczonej na aluminiowej podstawie, kanapy. Dziś, tak jak przed laty, Vespa wyprzedza swoje czasy, robiąc krok w przyszłość, gdzie styl i technologia służą podnoszeniu jakości życia.

Cena: 43 000 PLN



Hand made. 946 jest dopracowana w każdym detalu począwszy od momentu, w którym powstał jej projekt. Poszczególne elementy scalają się w wyjątkową całość w miarę przemierzania linii produkcyjnej. Od pierwszego szwu na manetkach po ostatni szlif, wszystko wykonane ręcznie, zawsze z tą samą krawiecką starannością. Uwaga i pasja są takie same jak przy powstawaniu działa sztuki w atelier artysty – w końcu rzemiosło i sztuka mają wspólne korzenie.

Stalowa rama z elementami aluminiowymi (obręcze, kierownica, boki, przedni błotnik, wsporniki lusterek, wspornik kanapy). Układ ABS i system kontroli trakcji ASR. Silnik 125 cc. 3V, wiodące w swojej kategorii obniżenie zużycie paliwa i emisji spalin. Lampy, tylne światło, kierunkowskazy w technologii Full LED, tablica instrumentów w technologii Full LCD. Moc 12KM/8250obr./min. Max. moment obrotowy 10,3 Nm/7000obr./min. Wyjątkowa, niepowtarzalna – dla koneserów i kolekcjonerów.

W roku 2017 współpraca między Piaggio Group i (RED) zaowocowało wygenerowaniem całkowicie czerwonej (Vespy 946) RED, aby w ten sposób zwrócić uwagę i przyłączyć się do programów na rzecz zwalczania AIDS, gruźlicy i malarii. 150 USD ze sprzedaży każdego pojazdu z tej serii zostanie przekazane na ten cel do Funduszu Globalnego.
Przeczytaj więcej – broszura

pojemność skokowa silnika 124 cm3
średnica cylindra / skok tłoka 52 mm / 58,6 mm
zasada działania silnika jednocylindrowy, czterosuwowy czterozaworowy, z wtryskiem, z katalizatorem
maksymalna moc silnika 11,6 KM przy 8250 obr/min
maksymalny moment 10.7 Nm przy 6750 obr/min
rozrząd pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (S.O.H.C), 4 zawory
smarowanie mokra miska olejowa
zapłon elektroniczny
rozrusznik elektryczny
zasilanie wtrysk elektroniczny
chłodzenie silnika cieczą
sprzęgło odśrodkowe bezwładnościowe
skrzynia biegów automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentu
paliwo benzyna bezołowiowa LO95+
rama samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze wzmocnieniami
zawieszenie przód wahacz z dwukomorowym amortyzatorem, ze sprężyną współosiową
zawieszenie tył dwa amortyzatory hydrauliczne z możliwością regulacji napięcia sprężyn
hamulec przód hydrauliczny tarczowy 220 mm
hamulce tył hydrauliczny tarczowy 220 mm
obręcze kół przód/tył stop aluminium 3,00×12 / 3,00×12″
opona przód bezdętkowa 120/70-12″
opona tył bezdętkowa 130/70-12″
długość [mm] 1770
szerokość [mm] 730
wysokość siedzenia [mm] 805
rozstaw osi [mm] 1405
pojemność zbiornika paliwa [l] 8,5 l w tym ok. 2 l rezerwy
homologacja Euro4