GTS Super Sport 300 ABS/ASR

Seria Super Sport to miękkie linie i ekskluzywne detale podkreślające młodzieńczy i sportowy wygląd Vespy oraz wyrażające zabawę i dynamizm.
Cena: 26 000 PLN



Jeszcze bardziej sportowa i drapieżna, ta wersja super sportowego skutera powstała jako czysty obiekt pożądania! Vespa GTS Super Sport to synonim elegancji, witalności, charakteru i mocy. Vespa GTS Sport łączy w sobie nie tylko sportowy wygląd i osiągi, ale również charakter i oryginalność.

Wersja GTS Super Sport nawiązuje do legendarnych modeli z przeszłości, takich jak Vespa GS z 1950 r, Vespa 180 SS oraz model TP „Pole Position” z 1985 r. Jej sportowy charakter dodatkowo podkreślają elementy graficzne oraz dodający jej zadziornego wyglądu nowy matowy lakier w kolorze żółtym dostępny w sezonie 2017 oraz znany już kolor szary mat. owa seria standardowo wyposażona jest w port USB umieszczony w schowku wewnątrz osłony na nogi oraz żarówki led umieszczone w kierunkowskazach, a także wykorzystywane w reflektorach świateł dziennych.

Firma Piaggio jako pierwsza wyposażyła swoje skutery w system kontroli trakcji ASR, do niedawna dostępny wyłącznie w motocyklach z najwyższej półki. Wraz z systemem ABS jest to standard wyposażenia gamy Vespa GTS Super Sport z silnikami o pojemności 300cc.

pojemność skokowa silnika 278 cm3
średnica cylindra / skok tłoka 75 mm / 63 mm
zasada działania silnika jednocylindrowy Piaggio Q.U.A.S.A.R, czterosuwowy czterozaworowy z zapłonem iskrowym
maksymalna moc silnika 22 KM przy 7750 obr/min
maksymalny moment 22,3 Nm przy 5000 obr/min
rozrząd pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (S.O.H.C), 4 zawory
smarowanie mokra miska olejowa
zapłon elektroniczny
rozrusznik elektryczny
zasilanie wtrysk elektroniczny
chłodzenie silnika cieczą
sprzęgło odśrodkowe bezwładnościowe
skrzynia biegów automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentu
paliwo benzyna bezołowiowa LO95+
rama samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze wzmocnieniami
zawieszenie przód wahacz z dwukomorowym amortyzatorem, ze sprężyną współosiową
zawieszenie tył dwa amortyzatory hydrauliczne z możliwością regulacji napięcia sprężyn w 4 pozycjach
hamulec przód hydrauliczny tarczowy 220 mm
hamulce tył hydrauliczny tarczowy 220 mm
obręcze kół przód/tył stop aluminium 3,00 x 12″ / 3,00 x 12″
opona przód bezdętkowa 120/70-12″
opona tył bezdętkowa 130/70-12″
długość [mm] 1950
szerokość [mm] 755
wysokość siedzenia [mm] 790
rozstaw osi [mm] 1375
pojemność zbiornika paliwa [l] 8,5 l w tym ok. 2 l rezerwy
homologacja Euro4